ALS je op de radio bent

14 september was ik door Robert Paul gevraagd of ik het woord wilde doen op de radio. Uiteraard heb ik dit met beide handen aangepakt. De uitzending ging met name over lotgenoot Stella die ook graag deze behandeling wilt krijgen. Zij is een crowdfunding actie gestart om deze behandeling te kunnen bekostigen.
Dankzij het standpunt van de Nederlandse Vereniging voor Neurologie vergoeden verzekeraars deze reeds bestaande behandeling nog niet. Ook wij zullen waarschijnlijk de rekening van 30.000-35.000eu zelf moeten betalen..We moeten nog even doorstrijden met zijn allen om deze behandeling voor iedereen die dat wilt mogelijk te kunnen maken! Daarom heb ik vanavond meegedaan aan de uitzending. Mijn fragment begint vanaf 7 minuten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ALS je weduwe bent

ALS het genoeg is

ALS het zomervakantie is